Garantie, bedenktijd & retour

Mocht een product niet aan de verwachtingen voldoen (beschadiging hebben of iets anders) dan kunt u de producten binnen 60 dagen na ontvangst van de bestelling naar ons terugsturen.

Wij stellen het op prijs om voorafgaand aan een retourzending contact te hebben zodat wij eventueel het probleem kunnen verhelpen. Dit kan zijn een nieuw onderdeel nasturen of alvast een nieuw product verzenden zodat u niet hoeft te wachten tot de retourzending bij ons binnen is.

U krijgt van ons altijd een kenmerk mee voor de retourzending. Zonder vermelding van het kenmerk kunnen wij retour ontvangen producten niet in ontvangst nemen.

Het retouradres is:

  • Kinderwinkel Hunnie
  • Van beethovensingel 48
  • 3055 JK ROTTERDAM
  • o.v.v. retourkenmerk en betselnummer

Het product dient onbeschadigd te zijn en ‘wanneer redelijkerwijs mogelijk’ in een originele verpakking verpakt te zijn.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Hunnie niet aansprakelijk is en kan zijn voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een verzendbewijs en bewaar deze totdat je van ons een bericht van ontvangst hebt ontvangen.

Afhankelijk van de met u overeengekomen oplossing worden geldbedragen uiterlijk 3 dagen na deze afspraak overgemaakt op het door u aangegeven rekeningnummer.

Wij kiezen onze merken uit op kwaliteit. Zodoende hopen wij te voorkomen dat kinderen teleurgesteld worden als een product kapot gaat. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met de kwaliteit, neem dan contact op met onze winkel. Wij zullen dan met u op zoek gaan naar een passende oplossing.

shareShare on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePin on Pinterest

Geef een reactie